الکران (روستای مرزی علیکران)

____ پایگاه اطلاع رسانی روستای الکران _____ مدیران وب سایت : رحیم طالبی و رضا غریبی

الکران (روستای مرزی علیکران)

____ پایگاه اطلاع رسانی روستای الکران _____ مدیران وب سایت : رحیم طالبی و رضا غریبی

با سلام

این وب سایت با همکاری رضا غریبی الکران فرزند حاج قلیچ خان غریبی و
رحیم طالبی الکران فرزند حاج ابوطالب ایجاد شده است.
این پایگاه اطلاع رسانی جهت درج اطلاعات روستای الکران و معرفی شخصیت ها و اهالی روستا ایجاد شده است.
از بزرگواران تقاضا داریم جهت اداره بهتر این وب سایت ما را یاری فرمایند.


رحیم طالبی فرزند حاج ابوطالب باز نشسته
rahimtalebi44@yahoo.com




رضا غریبی فرزند حاج قلیچ خان غریبی
دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس
علم اطلاعات و دانش شناسی
نویسنده و شاعر
reza.gharibi272@gmail.com

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۳۰ دی ۹۹، ۱۸:۲۰ - یاسر صدری
    عالی

کانالهای تلگرامی

سه شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۵۸ ب.ظ

 

  همشهریان محترم

فکر می کنید اگر در این زمان  مرحوم حاج میرزا محمد غریبی در میان ما بودند  و  در مسجد روستای الکران بر بالای منبر سخرانی داشتند ، چه توصیه ای خطاب به ما می نمودند ؟ ما را از چه اقداماتی منع می نمودند  ؟

من فکر میکنم ایشون در کنار توصیه های دینی و مدهبی همیشگی خود ، قطعاً ما و فرزندان ما را از مراجعه و تماشا به کانالهای تلگرامی که اخلاق ما را ، دین ما را ، مقدسات ما را هدف قرار می دهند ، منع می نمودند . خیلی از این کانالها با هدف سست نمودن اعتقادات ما و فرزندان ما بوجود آمده اند . در مقابل ، کانالهایی داریم با هدف ارایهء مطالب مفید ، مطالبی که پایه های دینی ، اعتقادی ، سیاسی ، و اخلاقی ما را تقویت نموده و ما را از انحرافات اخلاقی مصون نگه میدارند .

 اینجانب قصد دارم به معرفی چند کانال که مطالب مفیدی را ارایه می نمایند ، بپردازم .

یکی از این کانالها ، پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه محترم ارشق  هستند که لینک آن را در ذیل ملاحظه می فرمائید .

https://t.me/fadakarshag1

 

این پایگاه به همت حاج آقا طالبی امام جمعه محترم شهر رضی راه اندازی و مطالب مفید و ارزنده ای را شما می توانید در این پایگاه مطالعه بفرمائید. مطلب زیر بر گرفته از این کانال است .

 

یکی دیگر از کانالهای اطلاع رسانی مفید کانال حکمرانی شایسته می باشد  .

این کانال وابسته به موسسهء مطالعاتی صراط مبین است  .

 

https://telegram.me/joinchat/Ah3Pmz-T9gjr8PJmf2J8Eg

 

در این کانال شما می توانید به مطالب ناب حقوقی ، اخلاق و رفتار سیاستمداران از نگاه قرآن و نهج البلاغه ، شرح وظایف آنان از منظر حقوق و فقه اسلامی و نیز شرح وظایف امت اسلامی ، دسترسی داشته باشید .

موسسه مطالعاتی صراط مبین که دفتر آن در شهر قم  ، یکی از موسسات پر کار و دارای تآلیفات متعددی در حوزه های دین و سیاست و اجتماع  می باشد .

 مدیرت محترم موسسه مطالعاتی صراط مبین ، جناب آقای دکتر تقی دشتی ، فرزند یکی از اهالی قدیمی و دوست داشتنی روستای الکران ( حاج آقا بی لر )  حفظه الله ، هستند .

                                آقای دکتر تقی دشتی  

 

  متن زیر بر گرفته از کانال حکمرانی شایسته است .

 

  حق تعین سرنوشت ، اسلام ، ایران .

حق تعیین سرنوشت در نظام حقوق اساسی ایران نیز جایگاه ویژه ای دارد. مردم همان طور که به دلایل سیاسی و اجتماعی شکل حکومت را انتخاب می کنند حق آن را دارند که به دلیل ایمان و اعتقادشان پایه اصول و آرمانهایی که به آن دل بسته اند، محتوای حکومتشان را انتخاب کنند. بنابراین از آنجا که اسلام برای مردم ایران ایمان و امری در نهایت قداست بوده است، آن را محتوای نوع حکومتشان انتخاب کرده و پذیرفته اند.

 

     

                       آقای دکتر دشتی و یکی از استاید محترم حوزه علمیه

 

قسمتی دیگر  از یکی از مطالب منتشر شده در این کانال را ذیلاً ملاحظه بفرمائید.

 

همه داشته هایمان که فقط برای ما نیست !

 

انسان، مالک قسمتی از دستاوردهای خود می باشد نه تمامی آنها؛ خداوند متعال درآیه 202 سوره بقره این مهم را نیز مطرح می کند که تنها قسمتی از بهره ای که انسان از تلاش خود می برد مربوط به خود او است و این مطلب را با نکره آوردن کلمه «نصیب» تفهیم می نماید، توضیح این که بسیاری از دستاوردهای آدمی حاصل تلاش او نیست بلکه ظرفیت ها و زمینه های اجتماعی زیادی در این بهره وری دخیل هستند. به همین دلیل است که می بایست هر شخص قسمتی از درآمد خود را به عنوان مالیات یا خمس و زکات بپردازد تا بدین ترتیب، سهم جامعه را در بهره وری اقتصادی خود، ادا کند.

 

یکی دیگر از کانالهایکه در چند سال گذشته انصافاً برای به تصویر کشیدن مشکلات  روستا های ارشق خیلی تلاش نموده ، کانال ارشمیز و همچنین سایت ارشق نیوز می باشد

https://t.me/arshalim

 

 

                   جناب آقای فولادی مدیریت محترم ارشق نیوز

از این روستا به آن روستا ، از این مرز به آن مرز ، بیاد آورید زمستان را که برف راههای روستا های مرزی را مسدود می نماید ، تنها رسانه ایکه لحظه به لحظه صدای اهالی روستا های مسدود شده را به گوش مسؤلین می رساند ، کانال ارشمیز و آقای فولادی است .

 

 کانال دیگری که به همت تنی چند از برادران و خواهران شهر رضی راه اندازی گردیده کانال آلبوم ارشق می باشد .

 

▂▃▅▆▇ آلبوم ارشق ▇▆▅▃▂
کانال اختصاصی تصاویر مربوط به ارشق.
اخبار،اسناد،اطلاعیه،عکس شخصی و طبیعت و مهم تر از همه عکس های قدیمی از اسناد،مراسمات،اشخاص و..

ارتباط و ارسال عکس:
@behnam_purali55
@imfree666gray
@f1985a
@Amin_nobaxt

عضویت کانال:
@arshagalbumch

 

 خلاصه همشهریان  عزیز ، رسانه ها امروزه روزگار از اهمیت ویژه ای برخوردار شده اند بطوری که در زندگی انسانها نقش پر رنگتری ایفا می نمایند ، به کلیپ زیر توجه نمائید ، فردی را که پای چوبهء دار می رود ، علت اعدام خود را روزنامه ها معرفی میکند .

 

 

 

  • ۹۶/۰۳/۱۶
  • نویسندگان ــــــــ رحیم طالبــی ــــــــــ رضا غــریبـی

نظرات  (۲)

استفاده کردیم از مطالبتان.آقای طالبی شما خودتون کانال ندارین.؟؟یه کانال شعر و شاعری بزنید دیگه.خخخخخ.چطوره برا همین سایت یه کانال بزنیم.
پاسخ:
  از آقای دکتر شریعتی پرسیدند
نظر شما را جع به ایسمهای موجود در جامعه  ( فئودالیسم ، کاپیتالیسم ، کمونیسم ، و.......   چیست ؟  او پاسخ داد ، والله  اخیراً  ایسم خیلی زیاد شده  در نتیجه مادر ما نیز یک ایسم گرفته و آن هم رماتیسم است !

 حالا آقا حسام ، من هم در اندیشه یک کانال هستم  ، منتهی کانال من مثل ایسم مادر دکتر شریعتی  متفاوت است  ؟!    من قصد دارم  با ایجاد یک کانال از « میان درسی « و دره های بالا دست روستا ، آب شرب روستا را تامین نمایم .  اما اکنون تعداد اعضاء کانال کم هستند ، هر وقت به حد نصاب رسید انشاالله اقدام خواهم نمود .

در مورد کانال سایت نیز ، منتظر اقدام شما جوانان هستم  ، ما کم کم داریم بازنشسته می شویم  تا کنون هم که ما را تحمل نمودید از شما متشکریم .
با عرض سلام خسته ونباشید خدمت مدیر کانال ممنون از همه شما و همه کسانی که باعث شدند عملیات عمرانی تپه جلوگیر رو ب حول قوه الهی اغاز کنند ممنون از اقای بخشدار و فرماندار متشکر 
از طرف عباس نوری 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی