الکران (روستای مرزی علیکران)

____ پایگاه اطلاع رسانی روستای الکران _____ مدیران وب سایت : رحیم طالبی و رضا غریبی

الکران (روستای مرزی علیکران)

____ پایگاه اطلاع رسانی روستای الکران _____ مدیران وب سایت : رحیم طالبی و رضا غریبی

با سلام

این وب سایت با همکاری رضا غریبی الکران فرزند حاج قلیچ خان غریبی و
رحیم طالبی الکران فرزند حاج ابوطالب ایجاد شده است.
این پایگاه اطلاع رسانی جهت درج اطلاعات روستای الکران و معرفی شخصیت ها و اهالی روستا ایجاد شده است.
از بزرگواران تقاضا داریم جهت اداره بهتر این وب سایت ما را یاری فرمایند.


رحیم طالبی فرزند حاج ابوطالب باز نشسته
rahimtalebi44@yahoo.com




رضا غریبی فرزند حاج قلیچ خان غریبی
دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس
علم اطلاعات و دانش شناسی
نویسنده و شاعر
reza.gharibi272@gmail.com

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۳۰ دی ۹۹، ۱۸:۲۰ - یاسر صدری
    عالی

سخن آخر

جمعه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۱۵ ب.ظ

 

 سلام

 همشهریان محترم ، همانگونه که خود بهتر از من می دانید ، همه  انسانها علاقمند به زادگاه خود بوده و دوست دارند در طول حیاتشان کاری برای آنجا انجام دهند، مشکلی از مشکلات آنجا را بر طرف نمایند و حتی خیلی ها وصیت می نمایند پس از مرگشان آنها را در زادگاهشان دفن نمایند .

اینجانب نیز  همانند خیلی های دیگر ، زادگاه خود را دوست داشته و دارم ، لذا از حدود سه سال پیش به فکر  انجام کارهایی برای زادگاه خود افتادم که یکی از آنها ایجاد سایتی برای روستای الکران بود ، کارهای اجرایی مختصری نیز انجام گرفته که از نظر اینجانب اندک هستند و هنوز کارهای زیادی بر زمین مانده است ، از تهیه و تنظیم شجره نامه اهالی گرفته تا کم کردن ارتفاع تپه جلوگیر . هنوز از زهد و تقوی حاج شیخ یدالله در عنغوان جوانی نگفته ایم ، از ساز مرحوم صمید خان ، از تعصب مرحوم حاج قلی خان نسبت به الکران  ، از هنر استاد حبیب قاسمی ( که در نوروز 94 جایژه ویژه هنری را در کشور ترکمنستان از آن جمهوری اسلامی ایران نمود ) ، از ساده زیستی و بی نظیر بودن مرحوم حجت الاسلام حاج غریبی ، از توبه مرحوم مشهدی هادی ،( او موزیسین بوده و در یک حالت تعجب آور  آلات موسیقی خود را آتش زده و توبه می نماید و به درک و فهم مسائل شرعی پرداخته و در این کار شهره می یابد .  ) و از پدر شهید سعید طالبی ، از هنر آشپزی حاج آقا خان میر زا ، از مداحان ارجمند اهل بیت و . . .  نگفته ایم .

    

 

اکنون به دو دلیل تصمیم به تعطیلی وبسایت و خدا حافظی با شما از طریق دنیای مجازی گرفتم .

1- حقیر در امور زندگی شخصی خود دارای مشغله های زیادی بوده و فرصتی جهت انجام سایر امور ندارم .

2- روستای الکران اکنون دارای دو سایت می باشد ، یکی همین سایتی که اکنون در آن هستید  و دیگری سایتی می باشد با نام الکران سسی ، واین به نفع  روستا نیست .

سایت الکران سسی ، سایتی است تکمیل ، و مجهز ، دارای سامانه پیامکی ،کانال تلگرام ، آپارات ، و از همه مهمتر دارای مدیری جوان بنام آقای علی شاهی  .

       

                                        آقای علی شاهی در کنار مادر بزرگ

آقای علی شاهی یکی از نوادگان کربلایی عباسعلی بوده و نوجوانی هستند با انگیزه ، با استعداد ، و از همه مهمتر با اعتقاد ، به نظر حقیر مصلحت بر آن است که روستا دارای یک سایت بوده و همه ما نیز در یک سایت فعالیت نموده و از پراکند گی و چند دستگی پرهیز نموده تا بتوانیم از وجود همدیگر استفاده بهینه برده و بر مشکلات روستا فایق آئیم .

 

                          WWW.ALKARANsasi.ir  

 

لذا از تاریخ 10/3/95کیبورد و مانیتور را که همان کاغذ و قلم خودمان باشد را به دست این فرزند خلف روستای الکران می سپاریم . از تاریخ فوف این سایت تعطیل و هیچگونه مطلب جدیدی در آن قرار نمی گیرد و فقط برای مدتی به نظرات گرانقدر شما گرامیان پاسخ خواهیم داد .

 

1- بر خود لازم میدانم از همه گرامیانی که در در این مدت در باره آنها مطلب گفته و نوشتیم ، تشکرنموده و چنانچه در این مدت ، دلی را رنجانده ام ، مرا بخشیده و حلال نمایند ، هدف من رنجاندن دلها نبوده و نیست ، اما از آنجا که  رفتار و گفتار افرادی مثل این حقیر که زیاد  است  ،   خطا و اشتباه او نیز به اندازه گفتار او بوده و چه بسا گناه او نیز بیشتر از بقیه باشد  ، لذا فقط با بخشش شما ها که از دست من رنجیده اید ، ، من از تنبیه خداوند رهایی پیدا  خواهم کرد .

2- از آقای رضا غریبی ( فرزند مرحوم حاجی قلیچ خان )

                                                       آقای رضا غریبی                                

 

که در این مدت علیرغم مشغله فراوان و مسؤلیتهای اداری که داشتند ، ولی هیچکدام از اینها مانع حب ایشان نسبت به وطن و زادگاه پدر نشد و اینجانب صمیمانه از ایشان تشکر نموده و برای این عزیز آرزوی موفقیت دارم . در خاتمه امیدوارم جوانان روستای الکران ، چراغی را که ما روشن نمودیم ، پر فروغتر ادامه دهند .

 

  • ۹۵/۰۳/۱۴
  • نویسندگان ــــــــ رحیم طالبــی ــــــــــ رضا غــریبـی

نظرات  (۲۲)

  • شاهی الکران جعفر
  • با سلام .اقای طالبی این رسمش نیست حیف این سایت بسته بشه سایت الکران سسی رویکردش با این سایت فرق داره هیچ ایرادی نداره ما دوتا سایت داشنه باشیم بهتر هم هست که هر دوتاهم زمان فعالیت کنند شما باید باشین .تو ی دنیا خیلی وقت پادشاهان بساطشون بر چیده شده وجمهوری جاشو گرفته توجمهوری چند صدایی همیشه هست و منجر به رشد وتوسعه میشه پس دلایلتون قابل قبول نیست .لطف کنید تجدید نظر بفرماییدبا تشکر
    پاسخ:
    علیکم السلام
     بسیار عالی .
    از زحمات شما تقدیر و تشکر میگردد.واقعا این وبلاگ در نوع خود خاص بود.و ما همیشه قدر دان شما خواهیم بود.در اداره سایت به خاطر مشغله هایمان نتوانستیم کمکتان کنیم که از بابت ناراحت هستم.اما وظیفه ما این است که یک تودیع و معارفه ای صورت بگیرد.همراه با اهدای هدیه نفیس.نظر اعضا چیه؟؟
    پاسخ:
    سلام
    حسام جان، مگه می خواهی مدیر کل آموزش و پرورش را عوض کنی که جلسه تودیع و معارفه برگزار میکنی ؟ همین مقدار هم که در این مددت با وبسایت همکاری نمودی ، ما منت دار شماها هستیم .
    سلام  

    عموجان این رسمش نیس شما ماهی یه بارم مطلب بزاری ماهاحرفی نداریم لطفاتجدیدنظرکنید 
    اینجا هیچ کس نمیحاد بسته شه کلا شما اقلیت ماها اکثریت قانونه اقلیت بایدتابع اکثریت باشه پس لطفا تجدید نظرکنیین ماتازه داریم با طایفه مونه میشناسیم بابسته شدن این سایت دیگه از هم بی خبرمیشیم این علی اقام دیروزپیشش بودم ناراحات بودن شنا که دل این جوونارونمیخای بشکنی که 

    اقا منتظرمطالب جدیدیم 


    پاسخ:
    علیکم السلام آقا سجاد
    ما همینجوری هم از شما نظامیا می ترسیدیم ، وای به روزیکه بخای ما را تهدید نمایی !
     ضمناً به علی جان  بگو ناراحت نباشد ، در اوضاع و احوال کنونی کاری که او انجام می دهد بسیار با ارزش و مفید بوده و  برای ما نیز به لحاظ مشغله زیاد مقدور نبود  اقداماتیکه او انجام می دهد ، انجام دهیم .
    سلام  

    عموجان این رسمش نیس شما ماهی یه بارم مطلب بزاری ماهاحرفی نداریم لطفاتجدیدنظرکنید 
    اینجا هیچ کس نمیحاد بسته شه کلا شما اقلیت ماها اکثریت قانونه اقلیت بایدتابع اکثریت باشه پس لطفا تجدید نظرکنیین ماتازه داریم با طایفه مونه میشناسیم بابسته شدن این سایت دیگه از هم بی خبرمیشیم این علی اقام دیروزپیشش بودم ناراحت بودن شما که دل این جوونارونمیخای بشکنی که 

    اقا منتظرمطالب جدیدیم 


    احسنت آقای طالبی ، احسنت به این تصمیم شما  ای کاش گردانند گان هیئتهای مذهبی در کیانشهر کمی از این منش و  رفتار  شمای بزرگوار درس گرفته و از چند دستگی و پراکندگی نکنند .
    البته ما از خداحافظی شما راضی نیستیم ، شما کار خیلی خوب و با ارزشی را انجام دادید . بعد از اینهم انجام بدید  از آقای غریبی هم تشکر .
    پاسخ:
    ای کیانشهر
                  من خود محتاج درسم .
  • یک کار بر از الکران
  •                   
      ای رفته دل و دین به تمنای تو ما را
                         رفتی و سرا پای تو را سیر ندیدیم
                        صد داغ به دل مانده ز اخلاق تو ما را

    سلام
    آقای حسام معلم ، تشکر از افکار قشنگ شما
    از دست آقای طالبی هم عصبانیم  فعلاً چیزی نمیگم .
    پاسخ:
     علیکم السلام
     من هم از دست آقای حسام معلم عصبانیم فعلاً چیزی نمیگم !!
    با سلام
    البته دو دسته گی همیشه هم بدنیست بلکه گاهی هم موجب پیشرفت می شه مثل بازی فوتبال که نوجوانهای یه محله دو دسته می شن و با هم فوتبال بازی می کنند و همین دو دسته گی آنان باعپ پیشرفت آنان در فوتبال می شه.
    به نظر بنده و شاید خیلی از هموطنان ما که در این مدت اندک با این سایت آشنای داشتند، حتما" مثل بنده قبول دارند که این وب سایت در این مدت کم خیلی خیلی دلها رو به هم نزدیک کرده بود و اینکه شما به این زودی تصمیم گرفته اید کناره گیری کنید یقینا" مقصرش ماها هستیم که احساس مسئولیت نکردیم و اونجوری که باید و شاید شما را در این کار یاری نکردیم و شاید اونجوری که ظاهرمان نشان می داد اهل همدلی و همکاری هستیم؛ نبوده ایم که این کار ما باعث دلسردی شما شده.
    در این مدت کم وقت گرانبهایتان را صرف انجام این امور قرار دادید و کارهایی رو انجام داده اید که خیلی ها حتی تصورش رو هم نمی کردند چه از نظر حل مشکلات روستا چه از لحاظ فرهنگی.
    چه کسی تصور می کرد در دنیای مجازی یه روزی روستای الکران رو سرچ کنی و وب سایتی رو به نام این روستای دور افتاده بیابی اون هم با مطالب درخور توجه، مع الاصف امیدوارم قصور ماها رو به بزرگی خودتان ببخشید.
    در این مدت بیشتر جوانان موفق روستا رو معرفی کردید ولی هیچ وقت از خودتان ننوشتید که چقدر در زندگی موفق بوده اید و چقدر بلند نظر هستید که نفع شخصی تان را به نفع هموطنان خود ترجیح داده اید و بجای پرداختن به امورات شخصی و خانوادگی در جهت رفع مشکلات هموطنان خود تلاش کردید و این بهترین موفقیت در زندگیست.
                          ((در زندگی بهترینها را برایتان آرزو می کنم))
    پاسخ:
    علیکم السلام
     با سپاس از وقت و حوصله ایکه بخرج دادید . شما ها بهترین یاریگر من بودید . و انشا الله بهترین یاریگر سایت خواهید بود .
    شوخی شوخی داره جدی میشه هااا

    مستر طالبی نو گواینیگ،پیلیییییییز

    :-))
    پاسخ:
     غریبه جان ، ممنون از توجه جنابعالی به این سایت ،  لطفا از شش کلاس به پائین صحبت کن تا من متوجه بشم .
     منظو ر و ن  او دو  من تز گدئم  ؟
  • بانوی الکرانی
  • شهر یاران بود و خاک مهربانان این دیار
    مهربانی کی سر آمد؟ شهر یاران را چه شد؟
    گوی توفیق و کرامت در میان افکنده اند
    کس به میدان در نمی آید سواران را چه شد؟
    صد هزاران گل شکفت و بانگ مرغی برنخاست
    عندلیبان را چه پیش آمد؟ هزاران را چه شد؟
    زهره سازی خوش نمی سازد مگر عودش بسوخت
    کس ندارد ذوق مستی می گساران را چه شد؟
    هرتصمیمی گرفته شده دلیلش را نمیدانیم فقط این را میدانستیم که این سایت برای ما یک سایت خبری نبود که  انتظار انتشار خبر داشته باشیم این سایت یه حس نوستالژی واسه همه داشت تا خاطرات خود رو مرورکنند و ازدلگرمی و شناخت هم لذت ببرند یه جو با احساس.....
    هرچه بود گذشت ولی مطمعن باشید با حذف این سایت اون دلیلی که شما گفتید برآورده نمیشه
    هرکجا هستید پایدار و موفق باشید
    پاسخ:
    با سلام و با سپاس از وقت و حوصله ء سر کار   نه بخاطر این نوشته پر احساستان ، که بنده لایق آن نیستم ،  بلکه بخاطر همراهی و ابراز احساساتیکه در طول این مدت نسبت به همشهریانت داشتی . هیچ وقت نسبت به امور همشهریانت بی تفاوت نبودی .
    خداوندا ، نعمت خود را از پدر و مادرانیکه چنین فرزندانی را تربیت و تحویل جامعه نموده اند  دریغ نکن .

    با سلام وعرض ادب
    آقای طالبی اگر اقرار نکنیم و جز حقیقت چیزی نگیم نوشته های شما در حد عالی است، و به همین دلیل قریب به اکثر مخاطبان وبءتون با تعطیلی وبلاگ مخالف هستند.  اگر از دلایل تعطیلی وب، حضور الکران سسی هست، برای ما مشکلی نداره که این سایت رو حذف کنیم و خوشحال میشیم که خللی در فعالیت الکران بلاگ وجود نیاد و وجود ما باعث تعطیلی وبلاگ مذکور نشه. همچنین بنده و هم سایر جوانان حرفی برای گفتن در حضور شما نداریم و اطلاعات شما موجه هان در مورد شخصیت ها، اتفاقات گذشته روستا و... قطعا بیشتر از ما تازه پا به عرصه گذاشته ها است و حیف است که این اطلاعات ارزشمند از بین برود و یا به نسل جدید انتقال پیدا نکنه. و این فضای مجازی هم وسیله خوبی برای این قبیل کارها است.

    وخاطر ذکر کنم که اگر تجدید نظر نکردید درب مدیریت الکران سسی به روی هر دوست عزیز الکرانی از هر ظایفه ای، بویژه شما آقای طالبی عزیز باز است و مشارکت شما در مدیریت سایت باعث افتخار ماست. وبه قول خودتان؛ سایت مجهزی است اما اگر تجهیزات استفاده نشود چه فایده ای دارد!

    و در آخر عذر منو پذیرا باشید ک حقیر فکر نمی کنم برای مدیریت مناسب باشم و خیلی جوان و ناپخته تر هستم و گزینه های قطعا بهتری از بنده برای مدیریت است، یاعلی.

    پاسخ:
    علیکم السلام
    علی جان ، هرگز فکر نکن حضور الکران سسی باعث این تصمیم است ، اگر دقت کنی ، من از ماهها پیش دارم بطور مستقیم و غیر مستقیم تبلیغ الکران سسی را انجام میدم ، اون اوائل فکر میکردم اگر روستا یک سایت داشته باشد بهتر است اما به تدریج و با عملکرد صحیح و بموقع جنابعالی هم من هم سایر اهالی وجود شما جوان عزیز را غنیمت شمرده و به فال نیک گرفتیم ، و راست گفت جعفر آقای شاهی " ما با دو روی کرد متفاوت سایت و وب را پیش می بریم "  اکنون هم اظهار نظر همشهریان و مخاطبان محترم مبین همین موضوع می باشد . وجود شما با این سن و سال و استعداد و علاقه به روستا ، و ایجاد چنین سایتی ، فراتر از یک افتخار است برای اهالی روستا .   شما با قوت و شدت کما فی السابق به کار خود ادامه بده ، ما نیز در هر شرایط پشتیبان شما بوده و خواهیم بود .
                                                                                    به قول خودت ، یا علی 
  • خسته دین ودنیا
  • این صفحه یک وبلاگ است و الکران سسی یک وب سایت. فرق این دو در این هست که سایت عموما حالت رسمی دارد و میتواند مرجع رسمی موضوع مرتبط اش باشد اما وبلاگ غالبا شخصی است. مانند دفتر خاطرات است و خواندن دفتر خاطرات افراد به شرط اینکه صاحبش اجازه دهد همیشه شیرین است. این ها را عرض کردم که اگر نمیخواهید مرجع رسمی الکران باشید و مداوم اطلاع رسانی کنید لااقل عکس ها و خاطرات شیرین یا دلنوشته های خودتان را که میتوانید به اشتراک بگذارید. هیچ تداخلی هم با الکران سسی ندارد.اصلا لزومی هم ندارد که مطالب حتما مرتبط با الکران باشد.
    لطفا تجدید نظر کنید چرا که با قلمی که حضرتعالی دارید واقعا حیف است و بلاگیست توانایی میتوانید باشید.
    پاسخ:
    اگر اشتباه نکنم یکبار نیز قبلاً در این صفحه اظهار نظر فرموده بودید ، از اینکه این صفحه را مجدداً شایسته اظهار نظر دانستید ، متشکرم .
     راستش من از اینکه راجع به الکرانیها ، راجع به همشهریانم که آبا و اجداد مرا میشناسند ، مطلب می نویسم ، با آنها گاهی به طنز و گاهی جدی گفتگو می کنیم  ، لذت می برم . وقتی جوانان موفق روستا را که آبا و اجداد آنها را می شناسم ، معرفی میکنم  ، اوج خوشحالی من است . علاقه ای به موضوعات غیر از الکران در وبلاگ ندارم ، مگر موضوعات اخلاقی ، اجتماعی که مفید به حال همه ما باشد .
    ای کاش امکانات داشتم و مشکلات روستا را بدون نیاز به مسؤلان حل نموده تا این نسل جدید  حداقل تابستانها به روستا آمده تا ببینند پدرانشان ، مادرانشان با چه فداکاری آنان را بزرگ نموده اند .
    سلام
    لینک کانال تلگرام الکران ؟؟؟
    پاسخ:
    http://telegram.me/joinchat/B1AaATvpAubV18EexSMJUw
    باسلام مجدد

    اقا وجود دوسایت هیچ مانعی نداره فک نکنم دودستگی ایجاد کنه ایشالله امسال هییتمون هم حل میشه 
    واقعا ناراحت کننده اس این سایت یاهرچی که اسمشومیزارید بسته شه ایشالله بسته نمیشه..,
    ثلام الیکم ورهمط اللح     قلت بنویصیم ولی بمانیم خوب اثت .                                       جناب آقایی تالبی گرداندن حر ثایطی هداغل نیاظ بح چحار نثل دارد بنابرین بمانید ادامح بدحید انشاالله افرادی پیدا خاحد شد تا شما را در عین راح یاری بنمایند!                         (اذ ظهماط شما کمال طشکر را دارم  ارادطمند شما اکبرقریبی)
    پاسخ:
    علیکم السلام
    البته ما هرکز این همه غلط نداشتیم اقای غریبی
    ممنون از پیغام متفاوت شما، 
    سلام وقت بخیر وخسته نباشید ارشق نیوز هم ظرف مدت 2هفته اینده تعطیل خواهدشد البته اگه کسی مایل باشه وبتونه راش بندازه بصورت رایگان واگذار خواهدشد
    پاسخ:
    سلام
    جای تاسف است سایت وزینی همچون ارشق نیوز که در چند سال گذشته منشاء خدماتی برای روستاها بوده تعطیل گردد ، نقش شبکه های اجتماعی بر هیچکس پوشیده نیست ، ریس جمهور محترم نیز چندین و چندین مرتبه در سخرانیهای خود بر این موضوع اشاره نمودند ، علی ایهال اهالی روستای الکران خدمات و اطلاع رسانی این سایت را در چند سال گذشته فراموش نخواهند کرد ، بخصوص زحمات مدیر محترم آن را ،
    و اما سایتهای روستای الکران  ،
    آقای فولادی ،در میان روستاهای منطقه آیا سایتی همانند سایتهای روستای الکران سراغ دارید ؟ روستاهایی که چندین برابر روستای الکران جمعیت دارند آیا سایت آنان توانسته در جهت حل مشکلات روستا ، در جهت اجرای سیاستهای بخشدار محترم  و امام جمعه محترم ایفای نقش نماید ؟  سایت بخشداری که بخش جداگانه ای را برای معرفی ارشقیها اختصاص داده ، آیا توانسته به اندازه سایتهای الکران ا رشقی ها. را معرفی نماید ؟  سایتهای الکران علاوه بر معرفی افراد موفق روستای خود ،که تعدادشان کم هم نیستند ، به معرفی افراد موفق روستاهای همسایه نیز پرداخته است ، سایتهای الکران توانسته است مسئولان را متقاعد نماید که به روستاهای مرزی نیز رسیدگی شود زیرا روستاهای ارشق فقط روستاهای اطراف مشگین شهر نیستند ،
    در کل ایران چند نفر همانند مرحوم حاج آقا غریبی داشتیم ؟ در کل ایران چند نفر همانند حاج شیخ یدالله دشتی داریم  که در عنفوان جوانی توانسته با غلبه بر نفس عماره و عمل به دستورات اسلام لقب شیخ یدالله را بگیرد ، آشپز معروف مجتمع عظیم کشت و صنعت دشت مغان حاج آقا خان میرزا از اهالی روستای الکران هستند ،از جوانان و نسل جدید روستای الکران فعلا حرفی نمی زنم ، اینها همه فرزندان روستای محروم و مرزی الکران هستند ،
    البته قرار نبود و نیست سایتهای الکران تعطیل شود ، فقط یکی از آنها ، آن هم بمنظور تقویت و انسجام بیشتر قرار است تعطیل گردد که آن هم با توجه به نظر سنجی صورت گرفته حتی یک رأی هم نیاورد ،
    باعرض سلام وادب خدمت جناب اقای طالبی و جناب اقای غریبی زحمتکشان وموسسان سایت الکران وهمچنین بازدیدکنندگان محترم سایت...
    نظراقای طالبی برای بنده محترمه ولی باتوجه به تلاشی که تواین مدت برای یکدل کردن اهالی کردن وازطریق دنیای مجازی سعی کردن کینه وکدورتهارو ازبین ببرند صلاح نیست این سایت تعطیل بشه پس جناب طالبی درصورت امکان تجدید نظر بفرمائید
    پاسخ:
    سلام حسن آقا
    این مواردی که جنابعالی به آنها اشاره فرمودید فقط کار ما نبوده بلکه همشهریان و کاربران محترم و جنابعالی نیز در بوجود آمدن آن سهیم هستید .
    با توجه به اظهار نظر های ارزشمند و مفید همشهریان و کاربران محترم ، در حال بررسی موضوع هستم .

  • یک الکرانی
  • با سلام خدمت یکا یک همشهریان
    وقتی آدم این نظر ها را می خواند  لذت می برد ، چقدر ما افراد باسواد و فهیمی داریم ، از بانوان محترم تا آقایان محترم ، در الکران از اول آدمهای تاثیر گذار بوده اند .
    مطالب مفید سایت یک طرف ، این اظهار نظر ها نیز یک طرف ، واقعاً انسان را بر سر ذوق می آورد . من دو تا نظر دارم  ، اولاً به آقا رحیم تبریک و خسته نباشید میگم  که باعث و بانی این کار ها شده ، دوماً به نظر دهنده های محترم می گویم با اینکه آدم از خواندن نظرات شما ها لذت می برد ولی خودتان را خسته نکنید ، اگر یادتان باشد این آقا رحیم  مدتهاست که ما را یا از چوب حاجی صابر می ترساند و یا از آقای ....   حالا نوبت ماست که ایشان را بترسانیم  ، به نظر من ما گوش ایشان ر به دست حاج ابوطالب بدهیم تا ببینیم آیا جرآت می کند سایت را تعطیل کند ؟ همه شما موفق بشید .
    پاسخ:
    علیکم السلام
     ممنون از محبت شما ،
     نـــــــــه ،  مثل اینکه همه گزینه ها روی میز است .
    استاد درحین اینک دارین تمام گزینه های روی میز رو بررسی میکنید
    لطفا و بی زحمت تدارک ی مطلب توپ و تازرم ببینید...
    قبان شما
    مطلب بذاری
    گزینه روی میز بررسی کنی
    سایت تعطیل نکنی
    ....(مدل جناب خانی)
    پاسخ:
    آقا در چند جمله خیلی مطلب گفتید ، مخصوصا جناب خان
    جناب خان را من دوست دارم چون ایشان علم سیاست خوانده ولی در کارطنز نیز موفق است ،
  • سید محمد موسوی پسکندی
  • با سلام خدمت رحیم اقای گل 
    سخن آخر خیلی سنگین بود طوری که اشک در چشمانم جمع شد . رحیم آقا خیلی زحمت کشیدید در این مدت از توصیف شخصیت های و بزرگان روستای الکران و روستا های اطراف از جمله پدر من تا بررسی مشکلات رفاهی روستا و منطقه و شناساندن آثار تاریخی و ... همچون پدری دلسوز اگر همه ما دیدگاه شما را داشته باشیم کشور در کوتاهترین زمان شکوفا میشود  . 
    در رابطه با اینکه شما زمان کافی برای بروز نمودن سایت ندارید موضوع شخصی و منطقی است زیرا اداره سایت قطعا نیاز به وقت گزاری و پیگیری دارد پس کاهش کیفیت سایت به این دلیل مطلوب نیست ولی به خاطر بوجود امدن سایت جدید درست نیست زیرا شرکت بنز با آمدن شرکت هیوندا تعطیل نشد .
    آرزوی سلامتی و شادی برای شما و موفقیت برای همسر و فرزندانتان از خداوند مهربان می نمایم .
    پاسخ:
    علیکمالسلام آقا محمد
    بنازم به روستای الکران که پای بنز و هیوندا را نیز به وسط کشید ، می ترسم فردا ، پس فردا کیا و شورلت هم بیان !!
    سلام علیکم متشکرمآقای طالبی شما هیچ وقت غلط املایی نداشتید ونخواهید داشت.                 با همه نظر دهندگان موافقم مخصوصا اظهار نظرهای16و17.                                     اقای طالبی چون شما جزء اولین و کم سن و سالترین افرادی بودین که روستا را ترک کردین حداقل برای بنده قابل تصور نبود که این سایت به این قشنگی پیش برود واقعا احسنت و این نشان از روابط اجتمایی بسیار بسیار بالای جنابعالی می باشد
    و اما یک پیشنهاد برای پربارتر شدن نیاز به چهار نسل از اهالی روستا می باشدکه شما را همراهی نمایند
    باکمال تشکر
    پاسخ:
    سلام
    ممنون ازپیشنهاد مفید جنابعالی ، اتفاقا یکی از نقایص من ارتباط ضعیف با نسل جدید است که انشاالله با همکاری علی آقا مشکل حل شود،
    با سلام
    ظاهرا شما هم به رسم بعضی ورزشکاران میخواهید در اوج خداحافظی کنید!
     به ما جفا نکنید، با ما الکرانی ها، پست کندی ها و خلیفه لویی ها به ازین باش که با خلق جهانی...
    پاسخ:
    سلام
    کدام اوجی ، کدام فرازی ، کدام فرودی ? هیچ جفایی در کار نیست ، ما مخلص همه هستیم ،

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی