الکران (روستای مرزی علیکران)

____ پایگاه اطلاع رسانی روستای الکران _____ مدیران وب سایت : رحیم طالبی و رضا غریبی

الکران (روستای مرزی علیکران)

____ پایگاه اطلاع رسانی روستای الکران _____ مدیران وب سایت : رحیم طالبی و رضا غریبی

با سلام

این وب سایت با همکاری رضا غریبی الکران فرزند حاج قلیچ خان غریبی و
رحیم طالبی الکران فرزند حاج ابوطالب ایجاد شده است.
این پایگاه اطلاع رسانی جهت درج اطلاعات روستای الکران و معرفی شخصیت ها و اهالی روستا ایجاد شده است.
از بزرگواران تقاضا داریم جهت اداره بهتر این وب سایت ما را یاری فرمایند.


رحیم طالبی فرزند حاج ابوطالب باز نشسته
rahimtalebi44@yahoo.com




رضا غریبی فرزند حاج قلیچ خان غریبی
دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس
علم اطلاعات و دانش شناسی
نویسنده و شاعر
reza.gharibi272@gmail.com

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۳۰ دی ۹۹، ۱۸:۲۰ - یاسر صدری
    عالی

جوان برومند الکرانی

دوشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۵۵ ب.ظ

 

 

 

 

 

عکسی را که ملاحظه می فرمائید ، عکس چنگیزخان مغول نیست بلکه عکس یکی از فرزندان تقریباً قدیمی ( دهه 1330) روستای الکران می باشد . ( البته چنگیزخان مغول ابداً نمیتواند از نظر اخلاقی و زیبایی مثل این عزیز الکرانی باشد ، من فقط از حیث سبیل مقایسه نمودم ).

ایشان یکی از چهره های دوست داشتنی روستا هستند ، در معرفی بیشتر این چهره ، فعلا همینقدر بگویم که ایشان در کار خود استاد بوده واز هر انگشتشان یک هنر می ریزد که همه ما به هنر ایشان نیاز داریم .

لذا هر کدام از الکرانیهای محترم که بتواند این چهره را شناسایی نماید ، بنا به درخواست و خواهش وبسایت ، ایشان در ارایهء تخصص و تکنیک خود تخفیف ویژه ای خواهد داد . ضمناً ایشان در حین خدمت سربازی بنا به دلایلی که بعداً معلوم خواهد شد ، از پادگان فرار نموده است، با این حساب اداره نظام وظیفه نیز احتمالاً جایزه ای به شخصیکه ایشان را شناسایی و معرفی نماید خواهد داد، زیرا کسیکه این همه هنر دارد او را در صد سالگی هم که شده باید سرباز برد تا از مهارت او برای وطن استفاده نمود .

 

 

 

یک راهنمایی : از آنجا که ایشان فردی محافظه کار هستند در نتیجه منزل ایشان نه در جنوب روستا ونه در شمال روستا قرار دارد ، بلکه در مرکز روستا قرار دارد. 

نتیجه .

با تشکر از کلیه شرکت کننده گان محترم ، آقای علی صولتی فرزند حاجی صابر برنده این مسابقه شدند ، به علی آقای صولتی تبریک گفته ایشان برای استفاده از تخصص استاد مرشد هرچه زودتر برای ساخت یک خانه در روستا شروع نموده تا ازتجربه و تخصص آقا مرشد بهره ببرند ، ضمنا وبسایت تشکر ویژه خود را از آقای جعفر شاهی بخاطر وقت و حوصله ای که صرف اظهار نظر های متنوع نمودند ابراز داشته و برای ایشان و همه جوانان الکران آرزوی موفقیت مینماید .و اکنون به معرفی کامل آقا مرشد دشتی میپردازیم .

          

 

 

مرشد دشتی فرزند بیگلر متولد سال 1337

 

بیگلر

بیگلر پدر بزرگوار  مرشد دشتی
 

تا دوران سربازی در روستا زندگی کرده است.دوران سربازی اش مصادف بود با هیاهوی انقلاب. بعد از اینکه یک سال در مشهد خدمت کرد انقلاب پیروز شد و از طرف امام خمینی عفو خوردند و فقط یکسال خدمت نمودند.  داستان فرار از پادگان ایشان اینچنین بود ، مگر نه آقا مرشد او فرار از خدمت !! ،آقا مرشد تا خدمت را خسته نکند به خانه بر نمی گردد ( منظورم خدمت پسر مرحوم رحیم دل نیست آ )  بعد از برگشت به روستا پدرش را مجاب کرد که برای پیشرفت باید به شهر بروند.بعد از مهاجرت به شهر کارهای ساختمانی را در پیش گرفت و اوستا شدند.خانه های زیادی در محله ایی که زندگی میکند و همچنین سایر نقاط استان توسط او ساخته شده اند.درآجرچینی،کاشکاری،سقف،بتن ریزی و گچکاری اوستا هستند و بیش از 35 سال تجربه و سابقه دارند.اما حدود 15 سال است که فقط گچکاری را پیشه خودساخته و از دیگر کارها اجتناب نمودند.او در کارشان ماهر و متخصص می باشند ، عکسهایکه  مشاهده مینمائید مربوط است به هنر آقا مرشد .

 

او همچنین مانند پدر بزرگوارشان صدای خوشی دارند.البته میتوان گفت که داشتند.چون دیگر نمیخوانند.فقط در ماههای محرم دسته باشی دسته عزاداری مسجد محله خودشان را به عهده دارند.موسیقی های آذربایجانی را خوب میخواند و اذان هم به سبک موذن زاده میخوانند.او دو دختر و دو پسر دارد دختر کوچکشان مسئول امور بانوان یکی از نهادها می باشند و پسر بزرگش بنام عسگر کارمند آموزش و پرورش و دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه علوم تحقیقات تهران  و پسر کوچکشان سجاد دانشجوی کارشناسی رشته روانشناسی در دانشگاه روزانه (دانشگاه محقق ) اردبیل می باشد. ( چنانچه وبسایت الکران روانتان را بهم ریخت ، پیش روان شناس غریبه نروید دکتر از خودمان است ) .

کمتر الکرانی هست که ایشان را نشناسد ایشان هم بیشتر مردم الکران و حتی منطقه ارشق را میشناسند او هم مانند پدرشان خاطرات زیادی از الکران و جوانیهای خود و روزگاری که در آن دیار گذرانده اند دارند که باید بنشینی و به حرفهایش گوش دهید.ایشان هر سال همراه با خانواده شان به روستا برای تفریح و تجدید خاطرات و همچنین جمع کردن داروهای گیاهی سر میزند و فاتحه و یاسین به اهل قبرستان و بستگان خود می خوانند. ( جهت شادی روح مادر مرحومه آقا مرشد فاتحه ای بخوانیم )

 


آثار هنری  مرشد دشتی

ایشان با توجه به اینکه مدرسه ومکتب نرفته بودند ولی از همان کودکی قرآن ر اخوب می خواندند خودش می گوید قرآن خواندن را از عمویش مرحوم میرزا علی دشتی یاد گرفته است  مرحوم میرزاعلی شاگردان زیادی داشته اند که  یا مرحوم شدند و یا الان در تهران زندگی می کنند ( جهت شادی روح مرحوم میرزا علی که حقی بر گردن جوانان قرآن خوان آن زمان دارند فاتحه ای بخوانیم ).البته ایشان سواد خواندن ونوشتن را بعدا کسب نموده و نسبت به سوادشان اطلاعات زیادی دارند. ضمنا ً خیلی از کارهای عمرانی مسجد روستا بخصوص سفید کاری  آن توسط این استاد بحق روستا انجام گرفته که وبسایت روستا از طرف اهالی از ایشان تقدیر و تشکر نموده وبرای این عزیز و خانواده محترم ایشان آرزوی سلامتی مینماید . فراموش  نکنیم برادر کوچکتر ایشان آقای می خوش نیز در کار خود استاد بوده و انشا الله در آینده از استادی ایشان نیز خواهیم نوشت .

 

 

 

 

 

او تمام مردم الکران را دوست داشته و از همه آنها التماس دعا دارند.

وبسایت از فرزند گرامی آقا مرشد که همکاری صمیمانه ای با وبسایت دارند تشکر و قدر دانی مینماید .

 

 

 

  • ۹۴/۰۵/۰۵
  • نویسندگان ــــــــ رحیم طالبــی ــــــــــ رضا غــریبـی

نظرات  (۳۲)

  • شاهی الکران جعفر
  • سلام :خدمت شما عزیزان اقای که عکسشو اوردید یک فنی کار بی نظیره که یه لطف بزرگی به ما الکرانیها کردند .ایشون زحمت زیادی در یکی از پرژه های عمرانی روستا کشیدند .دستشون درد نکنه . بیشتر از این نمی نویسم تابچه  ها  بگردند .درضمن هرموقع  دست میدید  باهاش مواظب باشید برق شمارا نگیره چون با بر ق سروکار داره .

    پاسخ:
    علیکم السلام آقای جعفر شاهی
    از اظهار نظرت متشکریم ، این دفعه دیگه تمیخواستیم با شما مباحثه و مجادله داشته باشیم زیرا اون دفعه حق با شما بود ، اما اینبار حقیقتاً جمله آخر شما خود ما را نیز به شک انداخته ، برق خطرناک باید مراقب بود  خدا آخر عاقبت این مسابقه را بخیر کنه .
  • شاهی الکران جعفر
  • شاید ادرس انحرافی دادم ....حالا ببینیم چی میشه 
    پاسخ:
    آقا خوانندگان و کاربران ما رو جنابعالی حساب باز کرده اند ، چرا آدر س انحرافی میدی برادر من !
    سلام علیکم
    آغا آدرس اشتباهی ندین.
    مدیران راهنمایی نمیکنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
    پاسخ:
    اقای حسام معلم که نمیدانم از کدوم شهر تماس گرفتید
    بعضی ها شوق و ذوق وصف ناپذیری دارند تا این جوان نسبتاً قدیمی و همه فن حریف الکرانی را شناسایی کنند و به همبن خاطر خیلی این در و اون در میزنند  تا بلکه از زیر زبون ما یه حرفی بکشند !
  • بخشعلی فروزان
  •                  بنام خدا                                                                                              هرگون ایستیورم اولام الکراندامن                                                                    دایما قالام بونام و نشاندامن                                                                             افتخاریم بودور الکرانی ام                                                                                 فدا ایلیم کندیمه روحیمیلن جاندامن 
    پاسخ:
    اقای فروزان ضمن تشکر از بیان احساست نسبت به الکران ، فکر میکنم با دیدن این عکس اینقدر ذوق زده شده اید که فراموش نمودید نام صاحب عکس را بفرمایید ، تقصیر شما نیست ما نیز خیلی ذوق زده شده بودیم 
  • شا هی الکران جعفر
  • سلام :حسام جان شرمنده اگه الان معرفی کنم بازم برنده نمیشم چون شانسی ندارم ولی خوب مدیران محترم یه جای دیگه اطلاعات داده اند .در ضمن قسمت اخر یه کمی شیطنت کردم راضی شدی .احتمالا فردا فامیلشو فاش می کنم 
    پاسخ:
    حسام جان ، معلم جان ، شما هنوز این الکرانیها را خوب نشناختی ، مخصوصا این جعفر اقا از اون بچه های تیز الکران ، 
  • شاهی الکران جعفر
  • سلام :الان که دارم عکسو نگاه می کنم بیشتر یاد مرشد عظم قزلباشان شاه اسماعیل کبیر می افتم ن چنگیز فکر میکنم نسبتی با مرشد اعظم داشته باشه .....؟؟حلا بگردین 
    پاسخ:
    علیکم السلام
    جعفر جان خوب بلدی مردمو بزاری سر کار ، اینگونه که شما راهنمایی میفرمائید خود ما را نیز به شک میاندازید . من همون اول گفته بودم خدا آخر عاقبت این مسابقه را بخیر کنه .
  • محمود از طاقچه داش
  • سلام
     من که میدونم به ما طاقچه داشیها جایزه نمبدید ولی نظرمو میگم . ایشون آقای خدمتعلی هستند .
    پاسخ:
    علیکم السلام آقا محمود
    اولاً خیلی ممنون از تماس شما با وبسایت الکران ، ثانیا اختیار دارید ، چرا جایزه نمیدیم ، شما طاقچه داشی ها همیشه یار و یاور ما الکرانیها بودید .
  • مدیران وب سایت
  • از آقایان و خانمهای محترمی که در این مسابقه و مسابقه قبلی بطور خصوصی اظهار نظر نمودند ، سپاسگذاریم و از حسن توجه آنان نسبت به مطالب وبسایت کمال تشکر را داشته و انتظار داریم اهالی محترم با انتقاد و پیشنهاد خود وبسایت را یاری نمایند.

    آقای محترمی فرموده اند جوانان قدیم چیز دیگه ای بودند .

    تعدادی خانم از مدیران وبسایت بخاطر ابجاد چنین وبسایتی تشکر نموده اند . از آقایان محترمیکه این چهره را بدرستی تشخیص داده ولی نظر گرانقدر خود را بطور خصوصی ارسال نموده اند ، پیشنهاد میگردد نظر گرانقدر خود را بطور غیر خصوصی ارسال نمایند.

    سلام...اسمه ایشون مرشده دشتی  و نامه پدر ایشان بگلر و نامه مادر سارینگل میباشد...با تشکر ....هیدن یادت نره استاد
    پاسخ:
    علیکم السلام
    علی آقا ممنون از تماس شما با وبسایت ،ما فقط نام صاحب عکس را خواسته بودیم . این پاسخ شما منو یاد دوران محصلیم انداخت . وقتی پاسخ سؤالی را بلد نبودیم ، چندین پاسخ برای سؤال مینوشتیم و فکر می کردیم یکی از آنها حتماً جواب مورد نظر خواهد بود ! غافل از اینکه معلما از ما زرنگتر بودند  وهیچکدوم از پاسخها پذیرفته نمیشد .  ما شنیدیم یکی از فرزندان صاحب عکس معلم هستند و از قضا معلم سخت گیری هم هست ، لذا از ترس ایشون هم که شده ( حالا خداشکر به کنار ) جواب شما را نمیتوانیم بپذیریم ، شما مردودید برو شهریور بیا دوباره با تجدیدیها امنحان بده ببینیم چکار میتونیم بکنیم .
  • رضا فرزند محمدرضا
  • سلام
     کسیکه خونش نه در جنوب روستاست ونه در شمال ، پس آقای خداشکر است .
    پاسخ:
    علیکم السلام آقا رضا
    اولا ممنونیم از تماس شما با وبسایت ، دوماً آیا آقای خداشکر آدم محافظه کاری نیز هستند ؟ممکن جواب شما درست باشه ، ولی خداشکر !!!!محافظه کار !!! مگه میشه ، مگه داریم .
  • ابراهیم اسلامی
  • با سلام

    به نظر بنده عکس فوق متعلق به آقای علی پناه فرزند عبدالله می باشد.

    پاسخ:
    علیکم السلام جناب سروان
    دفعه قبل هم یادم دقیقه نود نظر دادید و برنده شدید ، جهت اطلاع جناب سروان عرض میکنیم به دقیقه نود خیلی مونده هنوز .
  • شاهی الکران جعفر
  • اقای مرشد دشتی الکران با این عکس خوشکل که به سایت دادید  فکر کنم همه دشمنان الکران یه حسابی دستشون بیاد ای ول داداش
    پاسخ:
    اختیار داری داداش  ، هیچ نارضایتی از شما در کار نیست و برعکس آن وجود دارد . اتفاقاً نظرات جنابعالی همگی بجا و بموقع بوده و ما را یر سر ذوق می آورد و  شیرینی مسابقه را دو چندان میکند . مخصوصاً نظر 9-5-94 در همین مسابقه عالی بود و ما به نکته سنجی و دقت نظر شما تبریک میگوئیم . از فرصت استفاده نموده و بگویم روستای الکران در گذشته به وجود جوانانی مثل صاحب عکس و اکنون نیز به جوانانی مثل شما و آقا سجاد و حسام معلم و علی آقا صولتی و....افتخار نموده واکنون به لطف اظهار نظرهای سنجیده و بموقع و پشتیبانی شما ها در ارشق نیوز و وبسایت خودمان است که پل ورودی روستا در حال اجراست .     ولی داداش ، این حرفها باعث نمیشود در مورد شنا سایی صاحب عکس ، ما به شما چراغ سبز نشان داده و شما نیز فکر کنید نظرتان درست است . گذشت زمان همه چیز را معلوم میکند .!!
  • شاهی الکران جعفر
  • سلام .مثل اینکه مدیران سایت  از من نا راضی شدن حلا نمی دونم چرا ؟ بنابر این من اینگونه این جوان برومندو معرفی میکنم اقای مرشد دشتی فرزند اقای بیگلر ساکن اردبیل با تشکر
  • رستم همرنگ
  • با عرض سلام  این عکس جناب اقایی مرشد دشتی فرزند بزرگر اقای بیگلر می باشد 
    پاسخ:
    علیکم السلام حاج رستم
    اولاً به وبسایت روستا خوش آمدی ، ثانیاً یادت 45 سال پیش روبروی منزل مرحوم حاج رحیم دل  زدی سر منو شکوندی ؟   حالا اگر جواب شما درست بود وبرنده شدید  میگم صاحب عکس تلافی کنه !!  45 سال بود منتظر همچین فرصتی بودم .
    ایشان آقای افسر فروزان هستند .
    پاسخ:
    آقای همرنگ زحمت کشیدی ، خوش آمدید به وبسایت ، ایکاش ذکر نام کوچک خود را فراموش نمی کردید ، حالا اگر برنده شدید ، عدالت حکم میکند جایزه را بین همه بزرگواران همرنگ تقسیم کنیم .
  • ابراهیم اسلامی
  • با سلام

    خبر شروع اجرای پل ورودی روستا خوشحالمون کرد دست همه عزیزانی که پیگیر مشکلات روستا هستند درد نکنه.

    دم همتون گرم.

    سلام استاد....من که اسمه خوده عکسو هم گفتم...پس شما هم جرزنی نکنید فقط جواب من یکم اضافی بود و البته درست هم بود پس شهریوری در کار نیست
    پاسخ:
    علیکم السلام
     علی آقا یادت باشه ، هیچ وقت یه الکرانی را تهدید نکن .
    باعرض سلام وخسته نباشید ایشون اقامرشد دشتی فرزند اقابگللرهستن. تابلوعه اما الکرانیا در کل شبیه هم هسن شاید نظرمن برعکس دربیاد ولی این اقا خیلی توساختن مسجد دست الکرانیارو گرفت دمش گرم خداقوت.
    پاسخ:
    علیکم السلام آقا سجاد
     دمش گرمو ، دمنون گرمو ،دم همنون گرمو ، حالا چند روز دیگه عکس جدید استاد را چاپ کردیم ببینیم با چه کلماتی نظر میدهید  آقا سجاد . ضمنا اگه راست میگی شما یه عکس شبیه عکس استاد بگیرید .
    سلام..اگه جواب منو قبول ندین دیگه سرو کارتون با حاج صابره از من گفتن باشه
    پاسخ:
    ما یه عکس چوب به دست از حاج صابر داریم که هر بار چشممون به اون عکس می افته میترسیم ، ( در آینده در وب قرار میدیم ) دیگه شما ترس ما را بیشتر نکن علی آقا .
  • شاهی الکران جعفر
  • با عرض سلام :خوشهالمون کردید با خبر شروع کار پل ورودی روستا ای کاش چاه عمیق  روستاهم شروع شه تا مردم و از بی ابی رها کنه .
    پاسخ:
    با وجود جوانان شایسته ای هموچون شما انشاالله بر مشکلات غلبه خواهیم کرد .
    امروزه خبرهای خوبی از الکران می شنوم.از همه زحمت کشان تشکر میکنم.شنیدم میخوان تحصیل کرده های الکران رو در یک روز تو الکران جمع کنن.واقعیت داره؟؟ اگه واقعیت داشته باشه که یه اتفاق بی نظیر در کل کشور میشه.
    پاسخ:

    حسام جان ، معلم جان یه چیزهایی تو این ذهن ما هست ، حالا ببینیم به قول آقا جعفر شاهی چی میشه . از ان جمله معرفی روستای الکران بعنوان پژوهشکده گیاهان دارویی و .... راستی آقا معلم دیروز که برای فیلم برداری و دیدن پل احداثی به الکران رفته بودم ، بعد از حدود 40 سال این جوان برومند الکرانی را نیز دیدم ، جای شما و خیلی ها ی دیگه خیلی خالی بود . مخصوصاً دیدن ایشان برای من خیلی خاطره انگیز بود ، به شما هم توصیه میکنم هر از گاهی به روستا بروید ، شاید در یکی از این سفرها مثل من بخت با شما یار بود و توانستید ایشان را ببینید.

  • بانوی الکرانی
  • فدای پدر عزیز و مهربانم  بشم که جز هنر عالی واخلاق نمونه پدری بی نظیر و غیر قابل وصف می باشد

    فرشته ی مهربانم سایه ی مهرت همیشه بر سرمان جاری باد

    از مدیران وبسایت بخاطر تلاش های بی وقفه آنهانهایت تشکر وقدردانی را داریم 

    پاسخ:
    مدیران وبسایت نیز از سر کار بخاطر بیان احساس قشنگتان نسبت به پدر ارجمندتان که در حقیقت هم روستایی دوست داشتنی ما نیز هستند تشکر نموده و برای ایشان و خانواده محترمشان آرزوی سلامتی دارند .
    از مدیران وبسایت به خاطر معرفی پدر بنده کمال تشکر و قدردانی را دارم.همچنین خود ایشان هم سپاسگذار هستند.پدر بنده واقعا مردی بی نظیر و زحمت کش است.و زحمات زیادی برای ما فرزندانشان کشیده و تمام وقت خود را صرف خانواده نموده است.همچنین فردی مهمان نواز و به قول خودمان(ائلدار) می باشد.

    ولی اون عسگر رو خیلی بد اومدی.من هم الکرانی ام و مطمئن باش تلافیشو در میارم.بعضی از اطلاعات رو هم که ما نمیدونیم از کجا آوردین ولی در فرصت مناسب باید توضیح بدین.عجب روزگاری شده.
    پاسخ:
    حسام جان ، معلم جان ، جان جانان ، بخاطر حس مسؤلیت پذیری که نست به پدرت داری به شما تبریک گفته و برات آرزوی موفقیت داریم . در مورد دو سطر آخر هم  حسام جان نمیشه که انسان همه جا خوب بیاد ، راستش من الان حضور ذهن ندارم  در ایمیل به جزءیات آن اشاره نمائید لطفا ، تا ما به  اشتباه خود پی ببریم .ضمناً اینها مهم نیستند ، مهم این است که الان اهالی الکران که کم کم داشتند آقا مرشد را فراموش می نمودند ، اکنون ضمن تجدید خاطره با ایشان ، متوجه شدند آقا مرشد چندین فرزند فهیم و تحصیلکرده نیز دارد . پیغام های خصوصی زیادی داشتیم که افراد با دیدن تصویر ایشان اظهار خوشحالی نموده و به وجد آمده بودند .
    با سلام
    ضمن تشکر از دست اندرکاران و متولیان این سایت ، به نظر میاد که یک نکته در مورد معرفی کامل توانمندی های مرشد دشتی فراموش شده باشد
    آقای دشتی دارای صدای واقعا دلنشینی هم در زمینه موسیقی مقام و مهمتر از ان گفتن اذان و اقامه هستند که لازم دانستم به این نکته هم اشاره کرده باشم .

    در ضمن خیلی خوشحالم از اینکه طرح جمع کردن تحصیل کرده های روستایمان را شنیدم
    پاسخ:
    علیکم السلام آقا ودود دشتی
    از یاد آوری و اظهار لطف شما نسبت به آقا مرشد متشکریم ، ما از اول هم گفته بودیم این جوان برومند نسبتاً قدیمی ، دارای هنر های بیشماری هستند منتهی بعضی از الکرانیهای خیلی خیلی جوان  مثل آقای حسام معلم  با اظهار نظرهای شیرین و جذاب خود حواس ما را پرت نموده در نتیجه بعضی از مطالب از یادمان میرود ،
    در مورد سطر آخر نظر گرامیتان ، خوشحالی شما خوشحالی ما نیز است ، انشاالله همیشه خوشحال باشید ، فعلاً به همت اهالی و مسؤلین در حال اجرای پل ورودی روستا هستیم  تا تردد  برای همگان  بخصوص مفاخر عزیز ما آسان شود .
    در مورد نظر آقای دشتی اگر مطالب دقیق خوانده شود به صدای پدرم  نیز اشاره شده است.

    (او همچنین مانند پدر بزرگوارشان صدای خوشی دارند.البته میتوان گفت که داشتند.چون دیگر نمیخوانند.فقط در ماههای محرم دسته باشی دسته عزاداری مسجد محله خودشان را به عهده دارند.موسیقی های آذربایجانی را خوب میخواند و اذان هم به سبک موذن زاده میخوانند).کپی مطلب.
    پاسخ:
    حسام جان ، خوب بلدی  مچ افراد را بگیری ،  ولی خوب ، حس برادری را نمیشه کاری کرد ، اون حسی که برادر نسبت به برادر دارد قابل وصف نیست .
  • شاهی الکران جعفر
  • از زحمات شما اقای طالبی و اقای غریبی تشکر می کنیم که زحمت کشیدید به این بهانه عزیزان الکرانی را دور هم جمع کردید به برنده خوش شانس هم تبریک مگم حیف نشد چند دور قمری عزیزان را بپیچونم انشاالله سری بعد جبران می کنم
    پاسخ:
    جعفر آقا ، باز هم از اظهار نظر جذاب شما متشکریم ، امروز 29/5/94 در روستا در خدمت ابوی جنابعالی بودیم ، خیلی ها نیز بودند ، حقیقتاً جای شما خالی بود . حیف شد ، آقا مرشد نیز بودند و اتفاقاً چه هنر نمایی که نکردند . جعفر جان ما شدیداً نگرانیم که شما خود وبسایت را هم بپیچانی !! ولذا فعلاً در این شرایط حساس ( اجرای پل و فیلم برداری از عروسی سنتی ) از ترسمان هم که شده جرات برگذاری مسابقه را نداریم .
  • دکتر تقی دشتی
  • بنازم به سلیقه مدیران سایت و متن روان و همه فهم آنان .
    برادر عزیزم آقا مرشد ، در یک عبارت ، انسانی صاف و پاک و مهربان و هنرمند هستند. حفظه الله تعالی
    پاسخ:
    ما نیز از شما متشکریم آقای دکتر ، و در مورد آقا مرشد ، این مرد دوست داشتنی نیز افکار مشترکی داریم .امروز 29/5/94 آقا مرشد و همسر محترمشان ، فرزندان ، و همشیره ایشان و خیلی های دیگر در روستا بودند و جای خیلیهای دیگر خالی بود  و اتفاقاً آقا مرشد با هنر نمایی مؤثر خود  بار دیگر هنر خود را به نمایش گذاشته و حضار را به وجد آوردند . برای سلامتی ایشون صلوات .
    سلام...خسته نباشید مدیران وبسایت به خصوص اقای رحیم طالبی...خیلی ممنون از مسابقه خوب و راحتتون...بالاخره مسابقه تموم شد و بخت با من یار بود از اقا مرشد هم باید یه تشکر کنم که اگر عکسه ایشون نبود من برنده نمیشدم و همینطور از پدر عزیزم حاج اقا صابر که منو راهنمایی کردن تو مسابقه...
    پاسخ:
    علیکم السلام
    ما نیز از خوش شانسی شما خوشحالیم علی آقا ، همه چیز از یک عکس شروع شد بنابر این من به شما پیشنهاد میکنم با توجه به هیکل ورزشکاری که ماشاالله داری ، یک عکس مشابه عکس آقا مرشد  برای وبسایت ارسال کن تا آن را به اشتراک بگذاریم .
  • شاهی الکران جعفر
  • با سلام :کار فیلم برداری تمام شد .به سلامتی خسته نباشید خصوصابازیگران جوان شرمنده که دور از وطنیم انشا الله بر می گردیم برای خدمت به وطن همچون شما که جور همه ما را میکشید
    پاسخ:
    علیکم السلام جعفر آقا
    جعفر جان هر فرد به طریقی احساس مسؤلیت نموده و کمک مینمایند ، جنابعالی نیز علیرغم دور از وطن بودن ، با اظهار نظر گرامیت مسؤلیت خود را انجام میدهی ، اما حقیقتاً جای شما ها خالی بود ، فرزندان آقا مرشد نیز تشربف آورده بودند ، خود آقا مرشد نیز توپ ومیدان را به دست گرفته بود و میگفت مگر در وبسایتتون ننوشتید جوان برومند الکرانی ، پس باید از عنوانم دفاع کنم . خلاصه جور همه را کشیدند نگران نباش .
    چشم اقا مدیر حتما امشب ارسال میکنم
  • علی صولتی
  • خسته نباشید مهندس...پس این جاییزه ما چی شد هنوز چشم انتظاریما....
    پاسخ:
    ممنون علی آقا
    هر دو جایزه شما تکلیفش مشخص است ، اولی را هر موقع در روستا خانه ساختی ، آقا مرشد خواهد داد و دومی را هم آقای حسن برزین .
  • بهنام ولی وند
  • با پسر خاله من زیادی دارید شوخی میکنید . حواستون جمع باشه. نوکرم
    پاسخ:
    سلام و عرض ادب جناب ولی وند 
    تا حدودی حواسمون هست ، تازه از ایشون کلی حساب می بریم  ! مگه ندیدید در عروسی سنتی حریف را ایکی ثانیه بر بالای سر برد .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی