الکران (روستای مرزی علیکران)

____ پایگاه اطلاع رسانی روستای الکران _____ مدیران وب سایت : رحیم طالبی و رضا غریبی

الکران (روستای مرزی علیکران)

____ پایگاه اطلاع رسانی روستای الکران _____ مدیران وب سایت : رحیم طالبی و رضا غریبی

با سلام

این وب سایت با همکاری رضا غریبی الکران فرزند حاج قلیچ خان غریبی و
رحیم طالبی الکران فرزند حاج ابوطالب ایجاد شده است.
این پایگاه اطلاع رسانی جهت درج اطلاعات روستای الکران و معرفی شخصیت ها و اهالی روستا ایجاد شده است.
از بزرگواران تقاضا داریم جهت اداره بهتر این وب سایت ما را یاری فرمایند.


رحیم طالبی فرزند حاج ابوطالب باز نشسته
rahimtalebi44@yahoo.com




رضا غریبی فرزند حاج قلیچ خان غریبی
دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس
علم اطلاعات و دانش شناسی
نویسنده و شاعر
reza.gharibi272@gmail.com

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۳۰ دی ۹۹، ۱۸:۲۰ - یاسر صدری
    عالی

سایت الکران در یک نگاه

يكشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۰۵ ق.ظ

ای دگر گون کننده زمانهاوگردشهاحال مرابه بهترین حال تغییر فرما   

 

بوی باران ، بوی سبزه ، بوی خاک 

شاخه های شسته باران ، خورده پاک 

نرم نرمک می رسد اینک بهار 

خوش به حال روزگار  

بدینوسیله فرا رسیدن سال 1394 را به هم روستائیان خود تبریک عرض نموده وبرای همه آنها در سال جدید سلامتی و تندرستی آرزومندم.  

لازم است الکرانیهای محترم اطلاع داشته باشند در مدت کمتر از2 ماه که از تاسیس وبسایت میگذرد حدودا2050نفر از وبسایت بازدید نموده اند و از طرفی طبق آمار خبر گزاری ارشق نیوز که مهمترین خبرگزاری ارشق میباشد فقط از نگارش وجه تسمیه روستای الکران بیش از 6340 نفر تا این لحظه (عصر 27 اسفند 93) بازدید نموده اند و اکنون روستای شما در صدر آمار ارشق نیوز قرار دارد (میتوانید ببینید ) که این مهم در سایه توجه ،و ساعتها مطالعه و نگارش جناب آقای رضا غریبی بدست آمده است،جهت اداره وبسایت با مشکلاتی مواجه هستیم که با همکاری معنوی شما اهالی روستا قابل حل هستند.در اینجا بر خود لازم میدانم ضمن تقدیر وتشکر از آقا ی رضا غریبی از دو نفر از اهالی روستا آقایان حاج امن نوری  و حاج عارف همرنگ که مشوق من بوده اند تشکر و قدر دانی نمایم.عزت و سربلندی شما آرزوی من است . 

 رحیم طالبی

  • ۹۴/۰۴/۰۷
  • نویسندگان ــــــــ رحیم طالبــی ــــــــــ رضا غــریبـی

نظرات  (۷)

سلام ممنون ازاقداماتی که توروستاانجام دادین این باعث میشه که روستامون بیشترموردتوجه قراربگیره بخصوص ازتصاویرخوبی که از طبعیت الکران توسایت گذاشتین...تشکرویژام ازدایی طالبی
پاسخ:
علیکم السلام  زهرا خانم
 ممنون از تماست با وبسایت روستامون ، زحمت کشیدی متشکریم .
 ضمنا وبسایت آمادگی خود را جهت معرفی شما و هنر پر زحمت و ظریف شما اعلام میدارد .

سلام میشه یه عکس ازنمای خونه بابابزرگ منم بذاریدتوسایت؟!!!ممنون
پاسخ:
علیکم السلام فاطمه خانم
 میشه شما پدر بزرگ خودتو به ما معرفی کنی ؟ تا ما بتونیم منزل ایشان را شناسایی و عکس آن را در وبسایت قرار دهیم . ممنون
 از تماس شما با وبسایت نیز متشکریم
سلام بله حتما،اسم بابابزرگ من عبدالله نوروزی الکرانه،خیلی ممنون
سلام بله حتما،اسم بابابزرگ من اقای عبدالله نوروزی الکران،ممنون
پاسخ:
علبکم السلام فاطمه خانم
خوش بحالت که چنین بابا بزرگی داری ، بابا بزرگ مهربان ، با شخصیت ، با ادب  ، من نیز بابا بزرگ شما را دوست دارم ، چون وقتی من بچه بودم ، از او خیلی چیز ها یاد گرفتم .  فاطمه خانم ، متاسفانه از نمای منزل بابا بزرگ شما عکسی نداریم ، من به شما قول میدم در آینده نزدیک آن را تهیه و در وبسایت قرار دهیم . اما از بابا بزرگ و مامان بزرگ و عموی شما عکسهای خیلی خوبی داریم که یک ماه بعد شما آنها را در وبسایت خواهید دید .

مجدداً از تماس شما با وبسایت خودتان متشکریم  ، سلام ما را به خدمت اعضاء خانواده ات برسان .
سلام خیلی ممنون ازلطف شما
پاسخ:
راستی یادم رفته بود بگم  که از اسماء خانم ( دختر کوچولو آقا شهرام ) هم عکسهایی داریم که به موقع در وبسایت قرار خواهیم داد .
خیلی ممنون،اقای طالبی فک کنم شمافک میکنیدمن نوه ی پسریم ولی نه من نوه ی دختری اقای عبدالله نوروزی الکران هستم
پاسخ:
بله ، فاطمه خانم  همینطوری فکر میکردم ، از شما ممنون که منو متوجه اشتباه خودم نمودید .
ولی در اصل موضوع فرقی نمیکند ، شما نیز همانند بابا بزرگت برای ما محترمید .
 خدمت پدر و مادر گرامیت سلام ما را برسان .
سلام آقای طالبی ممنونم که انقدازبابای ماتعریف کردین شمالطف دارین خوبی  ازخودتون..
پاسخ:
علیکم السلام
  صرف نظر از منش اخلاقی پسندیده ای که پدر شما دارند ، عبدالله عمی  از بزرگان و ریش سفیدان ما محسوب میشوند ، احترام به آنان بر ما لازم است .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی