الکران (روستای مرزی علیکران)

____ پایگاه اطلاع رسانی روستای الکران _____ مدیران وب سایت : رحیم طالبی و رضا غریبی

الکران (روستای مرزی علیکران)

____ پایگاه اطلاع رسانی روستای الکران _____ مدیران وب سایت : رحیم طالبی و رضا غریبی

با سلام

این وب سایت با همکاری رضا غریبی الکران فرزند حاج قلیچ خان غریبی و
رحیم طالبی الکران فرزند حاج ابوطالب ایجاد شده است.
این پایگاه اطلاع رسانی جهت درج اطلاعات روستای الکران و معرفی شخصیت ها و اهالی روستا ایجاد شده است.
از بزرگواران تقاضا داریم جهت اداره بهتر این وب سایت ما را یاری فرمایند.


رحیم طالبی فرزند حاج ابوطالب باز نشسته
rahimtalebi44@yahoo.com




رضا غریبی فرزند حاج قلیچ خان غریبی
دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس
علم اطلاعات و دانش شناسی
نویسنده و شاعر
reza.gharibi272@gmail.com

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۳۰ دی ۹۹، ۱۸:۲۰ - یاسر صدری
    عالی

سردار سلیمانی

شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۸، ۱۰:۱۶ ب.ظ

 

 

نامه ای به سردار سلیمانی

 

               سردار سلیمانی برگرد 

 

این جماعت امنیت نمی خواهد ، آرامش زیر دلشان زده ،سردار از سوریه برگرد و مدافعان حرم را هم با خودت بیاور .

بگذار در کرمانشاه و همدان و تهران با آنها بجنگیم  ، مگر کودک سوری گناه کرده که تاوان حفظ امنیت ایران را بدهد  ، آن هم امنیت جاده چالوس- کرج که در روز شهادت امام صادق زدند و رقصیدند .

بگذار نالهء کودکان ایرانی هم بلند شود ، مگر خون آنان رنگین تر از خون کودکان یمن است ؟

              سردار سلیمانی برگرد 

بگذار جنگ شود ، بگذار موشکهای آمریکایی آرامش تهران رابهم زنند و زنانی را که در بغلشان سگ خانگی خوابیده از زیر آوار بیرون آورند ، بگذار مردم ایران در صف طولانی یک قرص نان بایستند ، این جماعت فقط تلگرام میخواهند ، آزادی می خواهند ، استادیوم آزادی مختلط می خواهند .

              سردار سلیمانی برگرد 

بگذار جنگ وارد ایران شود تا جوانانی که می گویند نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران ، بروند از ایران دفاع کنند چرا فقط سپاه ، بسیج ،و ارتش باید خون بدهند ، بگذار آقا زاده ها هم کشته بدهند ، بگذار جوانانی که شعار می دهند رضاخان روحت شاد ، روحشان شاد شود .

           سردار سلیمانی برگرد 

امنیت زیاد هم خوب نیست ، اصلا هر چیزی زیادش خوب نیست ، قدرش را نمی دانند ، بگذار صدای هواپیمای جنگی آرامش تهران را بهم بزند ، بگذار دختران بزک کرده و بی حجاب دنبال پناهگاه باشند و فرصت آرایش و پیرایش نداشته باشند ، بگذارجنگ شود تا مرد از نامرد جدا شود .

            سردار سلیمانی برگرد 

نمایندگان مجلس در خوابند ، دست و گردنشان از چادر که نماد عصمت حضرت زهرا ( س ) است درد گرفته ! فقط روزیکه داعش به مجلس حمله کرد بیدار شدند ، بگذار از خواب گران برخیزند .

           سردار سلیمانی برگرد 

امنیت برای این جماعت مهم نیست ، این نمایندگان قدرت می خواهند و ثروت ،صندلی مجلس برایشان شیرین است ، بگذار از زیر آوار مجلس بیرونشان آوریم ، بگذار برجام جلوی موشکهای اسرایئل را بگیرد ، اگر می تواند امنیت زیاد شده دزدان بیت المال با خیال راحت دزدی می کنند .، موسسه مالی و اعتباری بنام امام معصوم می زنند و ربا می دهند و ربا میخورند ، بگذار آرامش آنها بهم بخورد ، بگذار پولهای حرامیکه که با افزایش سکه و دلار جمع شد خرج آوار برداری شود .

              سردار سلیمانی برگرد

 

 

 

 

 

 

  • ۹۸/۱۰/۱۴
  • نویسندگان ــــــــ رحیم طالبــی ــــــــــ رضا غــریبـی

نظرات  (۳)

دوستان عزیز آیا بنظر شما جمهوری اسلامی بر سر سردار سلیمانی با آمریکا معامله نکرده است ؟؟؟ تمام روند این ترور یا قتل ناجوانمردانه مشکوک بود و سردار بدون رعایت پروتکلهای محافظتی همیشگی به فرودگاه بغداد رفت و سپس مورد سوقصد قرار گرفت، در حدی که حتی بر خلاف روال همیشگی با پرواز عادی ! به بغداد رفته بود.

پاسخ:
سلام علیکم 
سپاس از اظهار نظرتون  ،  من شخصآ چنین تصوری ندارم . کدام زمامدار عاقلی حاضر است ژنرال بلند پایه ، مرد میدانهای سخت ، مردیکه آمریکا را در منطقه به زانو در آورده بود و...... را بخاطر موشک باران فقط یک پایگاه از دست بدهد ؟؟!! .
خود آنان اعتراف کردند اگر ایران ده تا ژنرال آمریکا را هم بکشد باز هم جبران نمی شود .
روحش شاد و یادش برای همیشه در دل مسلمانان جهان گرامی خواهد ماند.

بانک رسالت متعلق به ایشون و برادرشون بود

پاسخ:
سلام علیکم 
ممنون از بازدید شما از این سایت و همچنین تشکر از اظهار نظرتون .
من اولین بار است که این موضوع را می شنوم  ، با فرض بر صحت این موضوع چیزی از ارزشهای این شهید کم نمی شود ، ایکاش بقیهء مسولین نظام  هم به اندازهء ایشون تعهد و مسولیت پذیری و تقوی داشتند و بانک هم داشتند .
  • ابراهیم اسلامی
  • می خوام در جواب اون عزیزی که نوشته بانک رسالت مال ایشون و برادرشون هست بگم، کجای دنیا یک نفر میره دنبال فعالیت اقتصادی و اینقدر پولدار میشه که صاحب یک بانک در یه مملکت میشه و بجای اینکه از این ثروتی که به دست آورده استفاده کنه بره تو کشور دیگه و در لجمن ( لبه جلویی منطقه نبرد ) با دشمنی که همه قواعد انسانی رو زیر پا گذاشته جنگ کنه.

    منو و شمایی که اگه یه مبلغ کمی تو جیبمون پول باشه آخر هفته از رفتن به شمال نمی گذریم و یا با رفتن به ترکیه پوزشو می دیم؛ چطور تصور می کنید شهید سلیمانی با داشتن اینه همه سرمایه ای که شما تصور می کنید، به جای رفتن به جزایر هاوایی و سوارشدن خودروهای آنچنانی بره تو سوریه بجنگه؟

    بچه هاش هم که تا به حال عکسی از خودشون با ماشینهای لاکچری و یا تو هتل های آنچنانی پخش نکردند پس این همه ثروت برای چی بود.

    افسوس می خورم بخاطر این جور قضاوتها.

    پاسخ:
    از جنابعالی نیز  ممنون بخاطر حوصله ایکه بخرج دادید .
    چند نفر از اهالی الکران که غالبآ در ارتش و یا نیروی انتظامی از مرزها و امنیت این مملکت حراست میکنند  ،  همگی در پیامهایی از این واقعه به شدت متآثر بودند ، با خواندن پیام آنان یاد این متن افتادم که 
    قدر زر زرگر شناسد   قدر گوهر گوهری
    آنان که حافظ امنیت این مملکت هستند قدر شهید سلیمانی را میدانند و الا من که هیچ نقشی در تآمین امنیت مردم  ندارم  کی توانم قدر آن را درک کنم .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی