الکران (روستای مرزی علیکران)

____ پایگاه اطلاع رسانی روستای الکران _____ مدیران وب سایت : رحیم طالبی و رضا غریبی

الکران (روستای مرزی علیکران)

____ پایگاه اطلاع رسانی روستای الکران _____ مدیران وب سایت : رحیم طالبی و رضا غریبی

با سلام

این وب سایت با همکاری رضا غریبی الکران فرزند حاج قلیچ خان غریبی و
رحیم طالبی الکران فرزند حاج ابوطالب ایجاد شده است.
این پایگاه اطلاع رسانی جهت درج اطلاعات روستای الکران و معرفی شخصیت ها و اهالی روستا ایجاد شده است.
از بزرگواران تقاضا داریم جهت اداره بهتر این وب سایت ما را یاری فرمایند.


رحیم طالبی فرزند حاج ابوطالب باز نشسته
rahimtalebi44@yahoo.com




رضا غریبی فرزند حاج قلیچ خان غریبی
دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس
علم اطلاعات و دانش شناسی
نویسنده و شاعر
reza.gharibi272@gmail.com

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۳۰ دی ۹۹، ۱۸:۲۰ - یاسر صدری
    عالی

خبر

دوشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۳۸ ق.ظ
بعداز تولید فیلم مستند عروسی سنتی آذری در روستای علیکران واستقبال شرکت تولید گننده این فیلم در جدیدترین مورد نیز مستند محرومیت های علیکران به تصویر کشیده شده است این مستند که در قالب"مشگین شهر نگین آذربایجان"تصویربرداری شده است.در این مستند که به تهیه کننده گی تیم مستند سازان آزاد ساوالان تهیه شده است مصاحبه های با مسئولین شهرستانی-بخش و خود اهالی روستا علیکران با محوریت محرومیت این روستای مرزی تهیه شده است فولادی مسئول این تیم افزود ضمن تقدیر تشکر از همکاری های اداره ارشاد اسلامی شهرستان مشگین شهر و اداره نظارت براماکن عمومی نیروی انتظامی شهرستان مشگین شهر آقای حاج رحیم طالبی و اهالی خونگرم وباصفای روستای علیکران که در تهیه این مستند همکاری نمودن ابراز امیدوار کرد با پخش این مستند گوشه کوچکی از مشکلات روستای علیکران به گوش مسئولین امر برسد. ضمناً باطلاع میرساند در مورخه 19 / 8 / 94 تهیه کنندهء محترم فیلم عروسی سنتی آذری جهت برطرف نمودن پاره ای از مشکلات باقیمانده به تهران تشریف آوردند و ناهار را مهمان آقای الله قلی شکری بودیم که بدینوسیله از خانواده محترم ایشان نیز تشکر مینمائیم .




فیلم این صحنه ها و صحنه های جذاب و دیدنی ، در حال تدوین میباشد که به محض آماده شدن در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت .





 




فیلم این صحنه ها و صحنه های جذاب و دیدنی ، در حال تدوین میباشد که به محض آماده شدن در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت .

 
 



  
 






  • ۹۴/۰۸/۱۸
  • نویسندگان ــــــــ رحیم طالبــی ــــــــــ رضا غــریبـی

نظرات  (۱۳)

سلام ادرس سایت الکران سسی
http://alkaransasi.ir/
پاسخ:
علیکم السلام
 ممنون از اطلاع رسانی ارشق نیوز پر تلاش .
 امیدواریم همه روستاها بجای یک سایت ، چندین سایت داشته باشند تا بلکه هم مشکلات این روستا ها مرتفع گردد و هم فعالیت فرهنگی و علمی جوانان بیشتر شود . و  وبسایت روستای مرزی الکران نیز در بین سایتها ، یکی از کوچکترین و کم اهمیت ترین آنها  باشد .
با سلام برنامه جالبیه ولی ای کاش ماهم قدر دان این عزیزان بودیم شما فکر کنید ارشق نزدیک 100روزستا داره ولی الکران چی داره که این عزیزان اومدن روستای ما پس ماهم باید از این عزیزان تقدیر میکردیم ولی بلدیم همش حرف بزنیم پیشنهاد بنده این هست ای کاش حتی میشید به رسم یه لوح تقدیر از این زحمت کشان به رسم یادبود که همیشه الکران یادشون بمونه تشکر میشد ولی نشد دیگه فک نکنم دیر شده باشه میتونیم الان هم اینکار بکنم درود برشما جناب طالبی 
پاسخ:
علیکم السلام آقای شکری
از اظهار نظر ارزشمندت سپاسگزاریم ، گفتنی ها را گفتی ، من دیگه چی بگم .....  واقعاً روستای ما در مقابل خیلی از روستا ها چی داشت که تهیه کننده محترم ، کارگردان محترم ، مهمانان گرانقدر که از راه دور خود را به این روستا رسانده بودند ، من بعنوان کوچک همه آنها ، از  آنها سپاسگذارم و به همه آنها در کمال ادب عرض میکنم ،

                               در کــلـــبـهء  ما رو نـــــق  اگـــــر نیست ، صــــــــفا  هســـت

همه کاستی ها را به بزرگی خودشان ببخشند ، تجربه اول ما بود ، انشا الله در گردهمایی های بعدی بتوانیم بهتر ظاهر شویم . 

        د ر و د بـــــــر همـــه  اهالی  الکـــــران .
                         د ر و د بــــــر تـــــــهیه کـــــــننده محتــــــرم
                         و ســایـــر عـــو ا مـــل  آ ن .
سلام از اینکه چند روزی نتوانسته بودم به سایت الکران سربزنم عذرخواهی میکنم.بنده به این سایت مراجعه نمودم.سایت خیلی خوبی بود.هرچه تعداد این سایت ها بیشتر شود باعث خوش نامی و شهرت الکران خواهدبود.
پاسخ:
علیکم السلام
 به  به  آقای حسام معلم ، خیلی خوش آمدید ، دلمان برای شما تنگ شده بود ، کسی نبود به کار ما نمره بده و ما فکر میکردیم درسمو نو خوب داریم میخونیم  ، امیدوارم خوب خونده باشیم .
باسلام وضمن تقدیر وتشکر از افرادی که در برگزاری چنین مراسماتی مشارکت داشتند پیشنهاد میگردد این فیلم هابروی دی وی دی قرار گرفته و با مبلغی به فروش برسد تا اهالی قدر چنین مراسماتی رو بدونن 
ممنونم
پاسخ:
علیکم السلام جناب جعفری
 از تماس شما با وبسایت خودتون متشکریم ، اتفا قاً جهت تدوین و آماده سازی آن  کلی هزینه گردیده و این هزینه ها فعلاً از جیب یکنفر وآن هم تهیه کننده محترم پرداخت می گردد .
پیشنهاد میکنم سی دی تو یه بسته بندی خوب و به قیمت عالی در دسترس اهالی قرار گیرد تا به رسم یادبود و یادگاری بتوان از ان سالیان سال استفاده کرد ونهایت قیمتی بروی سی دی درج گردد 5000هزار تا 8000هزار باشه البته این هزینه با احتساب هزینه چاپ لیبل سی دی+رایت سی دی+کاور+چاپ کاور بنظرم چیز خوبی دربیاد 
باسلام بلاخره نتیجه چیه برنامه این فیلم به کجا رسید چرا اتحادی بین ما روستایی ها نیستش 
پاسخ:
جناب جعفری در مورد فیلم نگران نباش با جدیت در حال پیگیری میباشد  همین هفته گذشته تهیه کننده محترم برای بر طرف نمودن پاره ای مشکلات به تهران تشریف آورده بودند در آینده نزدیک نتیجه این اقدامات را همگان خواهند دید انشاالله . اتفاقاً داریم به پیشنهادها از جمله پیشنهاد جنابعالی فکر میکنیم .        و اما در مورد اتحاد صحیح می فرمائید باید چاره ای اندیشید .
  • ابراهیم اسلامی
  • با سلام

    آقای طالبی پیشنهاد می کنم برای حل مشکلات روستا یه شماره حسابی در نظر گرفته بشه تا همه بتونن در حل مشکلات روستا در حد توانشون سهیم باشند. الکران متعلق به همه الکرانی هاست و مشکلات روستا باید با کمک همدیگه حل بشه .


    پاسخ:
    علیکم السلام
     جناب اسلامی این کار از ضروریا ت میباشد ، هر بار اقدام شده بخاطر یکسری مسایل پوچ و پیش پا افتاده به مرحله اجرا در نیامده . و اکنون من نیز علیرغم میل باطنیم رغبت چنین پیشنهادی را ندارم .
    باسلام البته هزینه اینجور فیلمها هم زیاده من با یکی از عوامل که حرف میزدم ایشون میفرمودن روزی هزینه کلیه عوامل از راننده تا خوراک تجهیزات حق الزحمه نزذیک 28000000ریال بود با احتساب این هزینه تدوین که فوق العاده هزینه برداره وساعتی نزدیک 500هزاره به این نتیجه میرسیم که فوق العاده هزینه سرم سام آوری بوده پیشنهاد بنده این است با پرداخت هزینه ای از طرف اهالی حداقل خدمت کوچکی به این گروه کرده باشیم تا هم ما سهمی در مطرح شدن روستا داشته باشیم و هم فیلمی به یادکار باشه من با قیمت 10 یا 20مخالف هستم هزینه اینها باید بالاتر باشه خداروشکر کم ادم نداریم که وضع مالیش خوب باشه نفری 150یا 200بزاریم حداقل 8نفر این مبلغ بزاریم بنظر من مبلغ خوبی بشه ولی باز هر چی دوستان صلاح بدونن ماهم اینکار انجام خواهیم داد 
    پاسخ:
    ممنون از حوصله و پیشنهاد شما ، در حال بررسی موضوع بوده و انشا الله یک تصمیم همه پسند اتخاذ نمائیم .
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    باسلام جناب طالبی مستند در مراحل پایانی تولیدمیباشدجلد سی دی و رو سی دی جهت خبر پایانی و اطلاع رسانی نهایی جهت استضحار تقدیم حضور میگردد
    *****************************************
    *****************************************
    *************************************************
    *****************************************g
    پاسخ:
    با سلام و تشکر از زحمات جنابعالی .
  • اذربایجان

  • سلام :برادر عزیر معمولا اول هدف مشخص میشه بعد اتحاد برسر رسیدن به هدف 
    والبته راهکار 
    سلام جناب طالبی وقت بخیر وخسته نباشید اقا چه خبر این سی دی اماده نشد منتظر اطلاع رسانی هستیم 
    پاسخ:
    علیکم السلام آقای جعفری
     آقای جعفری  ، صبر و ظفر هر دو دوستان قدیمند                    در اثر صبر ظفر آید بدست .

     راستی آقای جعفری نفرمودید شما کدوم آقای جعفری هستید ؟
  • ارشق نیوز
  • http://uupload.ir/files/tv1c_alikaran.jpg
    http://uupload.ir/files/xoc8_couragedvdboxset.jpg
    http://uupload.ir/files/66qb_cd-cover.jpg
  • ساناز پناهی
  • سلام آقای طالبی خسته نباشید

    مادربزرگم میگن CD رو چ جوری باید تهیه کرد ؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    علیکم السلام  خانم پناهی
    به مادر بزرگتان بفرمائید در آینده نزدیک محلهای توزیع سی دی مشخص و از طریق همین صفحه به اطلاع همه خواهد رسید ، اتفاقاً مادر بزرگ شما بسیار خوب صحبت و شعر خوانده اند . خدمت ایشان و پدر بزرگ ، از طرف ما عرض سلام و ادب داشته باشید .
    ضمناً اگر ممکن بود عکس پدر بزرگ و پدر ایشان را برای ما ارسال نمائید .     با تشکر


    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی