الکران (روستای مرزی علیکران)

____ پایگاه اطلاع رسانی روستای الکران _____ مدیران وب سایت : رحیم طالبی و رضا غریبی

الکران (روستای مرزی علیکران)

____ پایگاه اطلاع رسانی روستای الکران _____ مدیران وب سایت : رحیم طالبی و رضا غریبی

با سلام

این وب سایت با همکاری رضا غریبی الکران فرزند حاج قلیچ خان غریبی و
رحیم طالبی الکران فرزند حاج ابوطالب ایجاد شده است.
این پایگاه اطلاع رسانی جهت درج اطلاعات روستای الکران و معرفی شخصیت ها و اهالی روستا ایجاد شده است.
از بزرگواران تقاضا داریم جهت اداره بهتر این وب سایت ما را یاری فرمایند.


رحیم طالبی فرزند حاج ابوطالب باز نشسته
rahimtalebi44@yahoo.com




رضا غریبی فرزند حاج قلیچ خان غریبی
دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس
علم اطلاعات و دانش شناسی
نویسنده و شاعر
reza.gharibi272@gmail.com

محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۳۰ دی ۹۹، ۱۸:۲۰ - یاسر صدری
    عالی

مصاحبه یک الکرانی با رادیو ارشق

دوشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۲۶ ب.ظ

 

 سلام

این مصاحبه در فروردین 95 و بدون اطلاع قبلی انجام گرفته ، گوینده رادیو کلمهء آرالا قا یا سی را کمی با تشدید تلفظ می کنند ، منظور همان آرالاقایاسی روستای الکران می باشد ، ضمناً مصاحبه  تقریباً از دقیقه 2 کلیب شروع می شود .

   

 

 

  منزل در حال احداث حاج بارات که توسط فرزندان  او در حال باز سازی می باشد .

 

 

کلیپ زیر تقدیم می گردد به آن دسته از کاربران محترم که  جناب خان را دوست دارند  ، جناب خان گفت من هم آذری ها را دوست دارم ، این هم مدرکش .

 

 

رفته بودم الکران ، جای پارک پیدا نکردم ، مجبور شدم ماشین خود را در احمد درسی پارک نموده و از آنجا پیاده رفتم ! باید به آقای خداشکر بگم طرح زوج و فرد را در قسمت های مرکزی روستا اجرا کند !

 

 

 نظم همه جا و برای همه چیز خوب است ، اینجا درب خانه یکی از اهالی روستای الکران می باشد .

 

  اگر نظم بصورت انفرادی رعایت شود ، بصورت دسته حمعی نیز نمود بهتری پیدا می کند  در کلیپ زیر نظم بخوبی نمایان است .

 

 

 

کلیپ زیر خالی می باشد .

 

 

  • ۹۵/۰۶/۰۱
  • نویسندگان ــــــــ رحیم طالبــی ــــــــــ رضا غــریبـی

نظرات  (۸)

سلام استاد
چرا مگ خبری هس ک ترافیک الکران سنگینه؟؟؟؟
پاسخ:
علیکم السلام
بله انشاالله اگه خدا بخواهد و اهالی همت کنند خبر های خوشی در راه است ،
  • ابراهیم اسلامی
  • سلام
    الکرانی ها همه اهل حساب، کتاب و اهل معرفتن نیازی به طرح زوج و فرد نیست.
    این طرحها برای شهر شلوغ شماست. جناب طالبی خواهشا" این طرفها از این طرح ها راه اندازی نکنید.
    این طرفها بیشتر طرح های عمرانی لازم داره اگه گوش مسئولین شنوا باشه.
    پاسخ:
    علیکم السلام
    حالا دیگه شهر شلوغ هم شد مال من ! آقا حاضرم دو دستی تقدیم کنم ، در شعر هم گفتم 
    مین تهران اولا ...
    طرح های عمرانی هم در دست اقدام هستند چناب اسلامی، همین پریروز رفته بودم مشگینهر و در خدمت آقای فرماندار بودم . خبر های خوبی در راه است انشاالله.
    سلام
    به به چقدرخوب آقای طالبی، چقدر از شنیدن این مصابه خوشحال شدم، حالا انشا الله چه کاری می خواهید انجام دهید ?
    پاسخ:
    علیکم السلام
    به عمل کار بر آید      به سخندانی نیست
    هر موقع عمل شد اون موقع معلوم میشه ،
    مثل اینکه خبرهایی در راهه........
    آقای طالبی اینورا هستین؟؟یا اونوراا؟؟؟
    پاسخ:
    بله آقا اگه خدا بخاد یه خبرهایی در راه است ،
    حسام جان بعضی از این الکرانیها یه جوری هستند ، یعنی وقتی یه سوالی از اونها می پرسی یه جوری جواب می دن مثل این مراقبهای سر امتحان که آدم نمی تونه اون جوابیکه دلش می خواسته را بگیرد ، حالا من هم اینورم، امدوارم جواب سوالتو گرفته باشی ،
    استاد بنظرم اینوری ک شما گفتین یعنی الکران...
    درسته؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    بستگی داره شما کجا ایستاده باشی ، 
    من دو سه روز پیش در قلعه بابک بودم ،بعد آمدم مشکین شهر و رفتم پیش آقای فرماندار ، نامه ای از قبل از مشکلات روستا نوشته بودم آن را به آقای فرماندار دادم ایشان هم دستور رسیدگی داددند ، الان در سرعین سکونت داریم ، فردا به اردبیل میروم ، پس فردا به الکران و پس اون فردا ، ، ،  حالا شما اینورو معنی کنید لطفا ، دیر بجنبی ممکنه سر از اونور در بیارم ،
    آقای طالبی آقا رحیم
    خیلی خوب بود دستت درد نکنه آدم لذت میبره .
    پاسخ:
    آقا رسول ممنون از شما
    ما که متوجه نشدیم چی خوب بود ! حتماً منظور شما اون یک جفت کفش خیلی خوب بودند ! یا خونهء حاج بارات ؟ به هر حال شما خودت گلی .
  • شاهی الکران - ابراهیم
  • الهی به امید تو ، تویی که بازکننده تمام درهای بسته ای و...
    با سلام و خدا قوت آقای طالبی
    از اینکه در هر کجا ، در هر شرایطی به یاد و به فکر حل مشکلات زادگاهت هستی جای تقدیر دارد.
    با تشکر
     
    پاسخ:
    سلام آقا ابراهیم
    تا زمانیکه شما را ندیده بودم ، شیفته نوشته هایت شده بودم ، از زمانیکه دیدمت شیفته اخلاقت نیز شدم . خدا شما رامحفوظ دارد ،
    اصلاً هر شخصیکه در روستای الکران نامش ابراهیم  است  در واقع یک دسته گل است .
    ابراهیم شاهی ، ابزاهیم اسلامی ، ابزاهیم بلوری و....
    سلام 



    دیروز تاگردنه جلوگیرورد کردم یه لحظه فک کردم شماله خداوکیلی الکران داره رفته رفته زیباترمیشه....
    پاسخ:
    سلام آقا سجاد ، خوبی ؟
    اتفاقا امروز ٧/٦ من هم تا گردنه جلوگیر را رد کردم همان حسی که به شما دست داد به من نیز دست داد ، ماشینهای لوکس ، هوای بارانی مطبوع ، و ٠٠٠
    ولی به من حس دیگری نیز دست داد و آن اینکه با خود گفتم  چطور می شد از احمد درسی تا پل تازه تاسیس درختکاری بود و از جلوگیر که عبور می کردی یک منظره زیبایی دیده می شد ، به امید آن روز ٠

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی